בריאות טבעית ע"י תזונה

תזונה נכונה היא המפתח לבריאות טובה ומשקל תקין. רוב האנשים חושבים שמשקל תקין יושג על ידי ספירת קלוריות והגבלת כמויות האוכל,
אולם למעשה הפרמטר החשוב יותר הוא מה אוכלים ולא כמה אוכלים.
בסרטונים שלי אסביר אילו מאכלים חשוב לאכול במיוחד כדי להגיע לבריאות טובה, ומאילו מאכלים כדאי להימנע.
כמו כן אסביר על צירופי מזון נכונים לעיכול תקין ולספיגה אופטימלית של ויטמינים ומינרלים,
וכן כללי אכילה נכונה ושימוש נכון במערכת העיכול שלנו. לסיום אגע בפעילות גופנית וחשיבותה לבריאות שלנו, מעבר לעניין שריפת הקלוריות.
מזמין אתכם להצטרף אליי.
כמה מילים על לירון לסר
מומחה לבריאות טבעית, למדת והשתלם אצל טובי המומחים בארץ בתחום. במסגרת הניסיון הקליני שלו, ליווה מאות מטופלים בתהליכי החלמה וריפוי, הן ב"מרכז לרפואת הרמב"ם"  בראשותו של ד"ר גיל שחר, והן ב"מרכז אשחר לריפוי טבעי" בראשותו של ד"ר ערן אשחר.  מתמחה בעיקר בהדרכה לאורח חיים בריא, ירידה במשקל, מניעה וריפוי של מחלות השפע כגון יתר לחץ דם, סוכרת, כולסטרול גבוה, שומנים בדם, מחלות של דרכי העיכול, צרבות, נפיחויות, עצירויות ועוד. עוזר לאנשים להיפטר מהכדורים ולחיות חיים מלאים, מבלי שהמצב הבריאותי שלהם יגביל אותם. בנוסף, לירון מרצה בנושאי תזונה ובריאות טבעית במסגרות שונות.
עדיין לא הצטרפת?
התחל את השינוי עכשיו
מדוע חשוב לשים דגש על "מה אוכלים" ולא על "כמה אוכלים" כדי לרדת במשקל בצורה נכונה?
חשיבות אכילת פירות בתזונה, ותרומתם לירידה במשקל
חשיבות אכילת אוכל חי בכל ארוחה לבריאות מיטבית
צריכה נכונה של שומנים בתזונה
כללי אכילה נכונים וצירופי מזון נכונים לעיכול תקין ולספיגה אופטימלית של המזון
מדוע חשוב במיוחד לעשות פעילות גופנית בתקוה של ירידה במשקל
חשיבות מתן מנוחה למערכת העיכול במהלך היממה