כל מה שאתם צריכים לדעת על אגוזים

מבנה האגוזים יוצר מזון טבעי שלם – נטול כולסטרול, עשיר בסיבים תזונתיים, נוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים כמו אשלגן ומגנזיום לצד שומנים חיוניים בלתי רוויים.
אבל מה עם הקלוריות? אכן, ישנם אגוזים המכילים כמות לא מבוטלת של קלוריות. לכן, צריכת חבילות פיצוחים בזמן צפייה במשחק כדורגל, למשל, עלול להסתיים באופן לא ספורטיבי.
אולם במחקרים ששילבו שקדים ואגוזים בדיאטה מאוזנת נמצא נתון מפתיע: לא רק שלא נגרמה עלייה במשקל, המשתתפים אף דיווחו שהשילוב סייע להם לגוון את התפריט, לשמור על הדיאטה, תרם לתחושת השובע ואף לירידה במשקל. אולם רובינו לא יודעים כיצד לצרוך אותם בצורה נכונה. בקורס אסביר כיצד לאחסן אגוזים, איך לצרוך אותם נכון ואילו אגוזים מומלצים יותר לאכילה.
כמה מילים על לירון לסר
מומחה לבריאות טבעית, למדת והשתלם אצל טובי המומחים בארץ בתחום. במסגרת הניסיון הקליני שלו, ליווה מאות מטופלים בתהליכי החלמה וריפוי, הן ב"מרכז לרפואת הרמב"ם"  בראשותו של ד"ר גיל שחר, והן ב"מרכז אשחר לריפוי טבעי" בראשותו של ד"ר ערן אשחר.  מתמחה בעיקר בהדרכה לאורח חיים בריא, ירידה במשקל, מניעה וריפוי של מחלות השפע כגון יתר לחץ דם, סוכרת, כולסטרול גבוה, שומנים בדם, מחלות של דרכי העיכול, צרבות, נפיחויות, עצירויות ועוד. עוזר לאנשים להיפטר מהכדורים ולחיות חיים מלאים, מבלי שהמצב הבריאותי שלהם יגביל אותם. בנוסף, לירון מרצה בנושאי תזונה ובריאות טבעית במסגרות שונות.
עדיין לא הצטרפת?
התחל את השינוי עכשיו
חשיבות צריכת אגוזים שנשמרו בקירור
החשיבות בצריכת אגוזים טבעיים ולא קלויים
מדוע חשוב להשרות אגוזים וזרעים לפני האכילה?
מדוע חשוב לעשות תחלופה בין האגוזים השונים ולא לאכול כל יום אגוזים מאותו סוג?
אילו אגוזים מומלצים יותר לאכילה ואילו פחות?