אימונים ממוקדים לבטן

שרירי הבטן הם המרכז של הגוף.כל השרירים בגופכם מסתמכים על שרירי בטן חזקים . בכל פעילות גופנית שאתם עושים, מהליכה ועד עלייה במדרגות, אתם חייבים להסתמך על שרירי הבטן שלכם. שרירי בטן חזקים מאפשרים לגוף להיות מאוזן ולהוריד את העומס מהגפיים שלנו, בעיקר בזמן פעילות גופנית. כשתלמדו לעבוד מתוך שרירי הבטן שלכם, כל העומס מהגפיים ירד,
אתם לא תתעייפו כל כך מהר מהפעילות, ואף תפיק את המיטב מהפעילות שאתם עושים. שרירי בטן חזקים משפיעים באופן ישיר על הגב שלנו, שכן הם נותנים תמיכה לגב, ובכך מורידים את כל העומס ממנו. לכן, אם אתם סובלים מבעיות גב, סביר להניח ששרירי הבטן שלכם לא חזקים (כמובן שיש עוד סיבות, וכל מקרה לגופו),  ואם אתם עדיין לא סובלים, יפה לטפל בכך שעה אחת קודם.
שרירי בטן חזקים יוצרים מראה של בטן שטוחה ויפה! מאז שאני קטנה אני הולכת עם הבטן אסופה, ואכן היא נשארת שטוחה כל הזמן. גם כשאני עולה במשקל, הבטן תמיד נשארת שטוחה. מזמינה אתכם לשיעורי בטן ממוקדי שיחטבו לכם את הבטן, זכרו שתזונה היא חלק בלתי נפרד מבטן שטוחה. ממליצה לכם להתחיל לאט לאט, אם קשה אפשר לעצור והכי חשוב הקשיבו לגוף.
מחכה לכם באימון, באהבה מזל כהן/מייסדת האתר.

עדיין לא הצטרפת?
התחל את השינוי עכשיו